četrtek, 18. april 2013

Opravičilo / Apology

Živijo!
Prvo, naj se opravičim za mojo odsotnost. Šele sedaj sem se zavedla, da je od moje zadnje objave minil že dober mesec. Groza! Saj ne da nisem v tem času ničesar spekla (ker sem, seveda), vendar sem bila preprosto preveč obremenjena in zasedena v tem mesecu. Vendar obljubljam, da vas kmalu seznanim z vsem mojim preteklim delom. Nakasneje naslednji vikend.

Pravzaprav, imam trenutno pri sebi že nov projekt, zato ostanite z mano.
Obljubljam da boste navdušeni! :)

Sladke dni vam želim! :)


Hi!
First I have to apologize for my absence. I know it's been more than a month since my last post. And it's not that I didn't bake anything (because I did, of course) it's just that I was really busy last month. But I promise I will post my latest work soon. Next week probably.

I am working on something for this weekend, so please keep posted.
I promise you will not regret it. :)

I wish sweet days to all of you! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar