ponedeljek, 7. januar 2013

Macarons


Živijo! Te dni je bila moja misija – peka slavnih francoskih macronov. Gre za beljakov piškot z mandlji s katerim tvorimo nekakšen sendvič, saj med dve plasti piškota napolnimo nadev po želji (jaz sem uporabila kar ganache – čkoloado stopljeno s smetano).
Ko sem preučevala ta poseben »piško«, ki je obnorel svet, sem naletela na vrsto težav, ki lahko vplivajo na to, da ta slaščica ne uspe. Prav zaradi tega dolgega spiska morebitnih težav, pa se to slaščico uvršča med zahtevnejše. Prav zato jo je verjetno moč dobiti le pri priznanih slaščičarskih mojstrih. In priznam, da so me vse te (lahko bi rekli) negativne informacije kar malo prestrašile. Zato sem se kar v naprej pripravila na popolno polomijo. Vendar pa mi je uspelo ravno nasprotno, saj sem uspela izdelati čudovite in okusne macrone.

Torej, zakaj se ti okusni piškoti uvrščajo med zahtevne slaščice?! Maso je pravzaprav zelo lahko pripraviti – zmešamo le sladkor v prahu, mandlje in beljakov sneg. Vendar pa se ravno tu skriva tisti majhen detajl, ki vpliva na to ali bodo macroni uspeli ali ne. Potrebno je namreč paziti, da so zmešane sestavine v pravem količinskem razmerju, da beljake stepemo v ravno prav čvrst sneg, da počakamo dovolj časa preden piškote postavimo v pečico, da je pečica ravno prav ogreta, itd. Po vsem tem pa lahko počasi dobimo idejo zakaj to ni ravno najlažja vrsta slaščice. Vendar pa verjamem, da lahko vsakemu uspe že v prvem poskusu. Konec koncev je uspelo tudi meni. Edino kar bi priporočila vsakomur, je to, da se seznani s to slaščico – zbiranje informacij res pomaga. Zdi se mi, da mi je ravno ta del pripomogel, da so mi macroni uspeli v prvem poskusu. Zato priporočam vsakomur, da prebere veliko različnih receptov različnih ljudi in da se pouči o vseh težavah in tehnikah, ki so potrebne pri peki.
V naslednjem tednu bom te informacije in seveda recept objavila tudi na mojem blogu.
Vendar pa imejte v mislih vedno to, da v kolikor vam ne uspejo v prvem poskusu, so še vedno odličnega okusa, četudi nekoliko nepravilne oblike. 


Hi! So the other day I decided to bake famous French Macarons for the first time. This is very popular pastry all over the world. So what Macaron basically is, is almond flavored meringue sandwich cookie filled with desired filling between two layers.
So when I studied how to make this famous Macaron I noticed that there is a list of thing that can go wrong. I also noticed that this pastry is considered difficult to make and that only great pastry chefs are serving them. So I was a bit intimidated, I’ll admit. And I prepared for a complete disaster. But they turned out perfect. I don’t want to brag or anything, but they really looked perfect and tasted delicious.

So why are they considered so difficult to make?! The batter is actually pretty easy to make. You basically mix powder sugar, almonds and meringue together. But the tricky part is to mix just the right amount of each ingredience, to make just the right meringue, to wait enough time before you bake them, to have the right temperature in the oven, etc. So now you probably get the idea why this isn’t the simplest cookie to make. But if I managed to make them perfect for the first time I am sure you can do it as well. I would just recommend you to read a lot about them (find different recipes from different people, and informations and techniques), because I think this might help you.
Next week I will post all of this informations and of course the recipe on my blog, so you could try this by yourself.
But still if they don’t come out perfect the first time you’ll make them just remember, they are still delicious.

Ni komentarjev:

Objavite komentar