sobota, 29. september 2012

Poker torta / Poker cake


A few weeks ago I made poker cake for my brothers’ birthday. It was a simple pineapple cake, with vanilla-butter cream frosting (that I made for the first time). And I covered it with some homemade marshmallow fondant in green color (That was also my first attempt at covering a whole cake with fondant). For decorations on top of the cake I made poker chips and a set of Aces. 


Nekaj tednov nazaj sem za bratov rojstni dan naredila poker torto. Naredila sem preprosto ananasovo torto; po vrhu sem jo namazala z masleno vanilijevo kremo (ki sem jo naredila prvič). Nato sem jo oblekla z marshmallow tično maso zelene barve. to je bil moj prvi poiskus, da sem celotno torto odela v tično. Za okraske na vrhu torte pa sem naredila preproste poker žetončke in set asov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar