sobota, 29. september 2012

Chocolate cake with marzipan / Čokoladna torta z marcipanom


This is kind of a Mozart cake, which means it’s a chocolate cake with marzipan. It is my version of this cake and it’s based on the ingredients I had at home. It is also my first time that I made chocolate frosting and it came out great.  Tray on the picture is still dirty from the excess of frosting (because I didn’t use grid underneath.)


Na sliki je prirejena Mozart torta, kar pomeni, da gre v osnovi za čokoladno torto, ki vsebuje marcipan. Gre za mojo priredbo torte, ki je nastala na osnovi sestavin, ki sem jih imela doma. Prav tako pa je to tudi moj prvi poiskus čokoladne glazure, ki je izpadla super, kljub vsem strahovom in dvomom, ki sem jih čutila v sebi. Na sliki je pladenj pod torto še vedno umazan od odvečne glazure, ki je stekla s torte (to pa zato, ker nisem uporabila rešetke ko sem oblivala torto).

Ni komentarjev:

Objavite komentar